Puntensysteem

Zoals iedere (sport-) vereniging heeft ook VCO vrijwilligers nodig om te kunnen draaien. Iedereen kan op zijn eigen manier zijn steentje bijdragen om onze mooie vereniging draaiende te houden.
VCO start in het seizoen 2017-2018 met een ‘puntensysteem’ om de taken eerlijk over de hele vereniging te verdelen. Het streven is dat ieder seniorenteam 200 punten haalt. Ook vragen we van ieder jeugdteam van de A- en B-jeugd om per team 30 punten te halen. Door de punten op teamniveau te verdelen, kan er rekening gehouden worden met wat je teamgenoten leuk vinden om te doen, met persoonlijke omstandigheden en soms ook met wat iemand voorgaande jaren al voor de club heeft gedaan. Ook willen we ouders/verzorgers van onze jeugd aansporen om iets te doen voor onze mooie vereniging!
Daarvoor verdien je onze eeuwige dankbaarheid en mogelijk een plekje in de Hall of Fame!

Meer informatie vind je bij het kopje puntensysteem.