Oranje op bezoek bij VCO!

Volleybal Club Oegstgeest is 2019 goed gestart met een bijzondere clinic zitvolleybal in sporthal De Cuyl. De bondscoach en het nationaal damesteam paravolley gaven ruim 50 clubleden een leerzame en pittige introductietraining in deze tak van het volleybal. Na de clinic ging het net omhoog en werd door 12 teams het traditionele nieuwjaarstoernooi gespeeld.

Lees meer over deze mooie clinic in de Oegstgeester Courant.

Wil je meer weten over Zitvolleybal of de Oranje Zitvolleybal Dames? Kijk dan op de pagina van de Nederlandse Volleybal Bond (Google: oranje zitvolleybal dames), volg ze op Facebook (paravolleydamesnl) en/of Instagram (@paravolleydamesnl).

En heb je zin in zaalvolleybal bij VCO? Kijk dan op www.volleybalcluboegstgeest.nl of kom eens langs bij de trainingen (maandag- en woensdagavond) of wedstrijden (vrijdag) in sporthal De Cuyl.